Mivel találkoznak a vevőid először?

Egy újsághirdetéssel? Egy szórólappal? A honlapoddal? Facebook oldaladdal? Az üzleteddel? Bármelyik is kerül abba a helyzetbe, hogy elsőként népszerűsítse a cégedet, mindegyiknek az a legfontosabb feladata, hogy a leendő ügyfeledet vásárlásra ösztönözze. Ez pedig általában akkor sikerül ha elnyered a vásárlód BIZALMÁT.
Az emberek legtöbb esetben vásárlás előtt valamilyen módon meggyőződnek arról, hogy ez nekik a legmegfelelőbb, vagy a leghasznosabb, vagy épp a legjobb ajánlat. Ezért minden marketing eszközöd megjelenésének ezt kell támogatnia.

Egy túlzsúfolt hirdetéssel, egy ingyenes tárhelyen működő, reklámokkal teli honlappal, vagy egy béna felirattal nehezen tudod csak meggyőzni a vásárlókat arról, hogy nálad minőségi terméket vagy szolgáltatást kaphatnak.

Ezért az egyik kulcsfontosságú tényező az egységes arculat! Egy jól megtervezett, a vállalkozás tevékenységéhez és szemléletmódjához igazodó arculattal olyan érzéseket válthatsz ki amivel sokkal könnyebben eléred a célodat. A logó lehet a legfontosabb eleme az arculatnak és lehetőleg az összes marketing eszközödön ugyanaz a színvilág és formai megjelenés tükröződjön.

Ha a vállalkozásod megújítását tervezed a fent említett szempontok szerint megtervezett arculattal egy nagy lépést tehetsz a további sikerek irányába. Viszont ebben az esetben fontos az arculat megfelelő kommunikációja is, vagyis egyértelmű legyen mindenki számára, hogy a céged egy új dimenzióba lépett! Ha pedig márkát akarsz építeni, ez az eszköz elengedhetetlen a számodra.

A te arculatod ezek alapján megfelelő?